Dupin
HR UK

Valor

Valor
Španjolska riječ „valor“ u prijevodu ima više značenja, ali neka od njih predstavljaju vrijednost, hrabrost i odvažnost. Upravo te riječi najbolje mogu opisati razmišljanje španjolskog proizvođača čokolade čija priča počinje 1881. godine.
Sve je započelo u gradu Villajoyosa, smještenom u provinciji Alicante u španjolskoj autonomnoj pokrajini, Valencijskoj zajednici (španj. Comunidad Valenciana ) kada je Valentino López Lloret, koji je od strane lokalnog stanovništva prozvan Seῆor Valor osnovao tvrtku pod imenom „Chocolates Valor SA“. U početku je Valentino surađivao izravno s obiteljima čija su nepca žudjela za slatkim, a koji su od njega uzimali od par grama, pa čak i do par kilograma čokolade. Nakon što je njegov sin, Vicente López Soler naslijedio tvrtku, krajem 19. stoljeća počinje evolucija u proizvodnji čokolade, a 1916. godine ručno mljevenje kamenom zamjenjuje se vitlom mehaničkog mlina koji je pokretao konj, čiju ulogu će ubrzo preuzeti dizel motor. Napretkom u proizvodnji, prodaja se raširila na druge gradove i provincije, a prestaje distribucija izravno obiteljima. Proizvodi se sada distribuiraju ekskluzivno u trgovine, a prvi kamionet za distribuciju Valor je nabavio 1935. godine čime se zamijenila kočija s konjem, a mogao je prevesti do 1500 kilograma čokolade.

 
Događaj koji je Valor čokolade lansirao među elitu prvoklasnih delicija dogodio se 2005. godine kada je tržištu nakon detaljnog, trogodišnjeg istraživanja predstavljena Valor bezglutenska čokolada koja je sada bila i bez šećera, a čiji je raspon okusa bio identičan tradicionalnoj Valor čokoladi uz pomoć stevije, odnosno prirodnog zaslađivača i zamjene za šećer dobiven od biljke Stevia rebaudiana, čime se potražnja za ovim slatkim užitkom bez šećera u kratkom razdoblju drastično povećala. Samo par godina kasnije, čokolade Valor postaju globalno priznate, a već 2011. godine osvajaju jednu od najprestižnijih nagrada „European Candy Kettle Award“ za poseban doprinos istraživanju i razvoju, inovacijama u kvaliteti proizvoda i proizvodnoj tehnologiji, iznimnoj marketinškoj i prodajnoj strategiji, kao i za jedinstveni doprinos razvoju konditorske industrije.